Težave otrok v šoli ne kažejo nujno na resne razvojne težave
Strokovnjaki s področja izobraževanja in otroške psihologije poudarjajo, da težave, ki jih otrok lahko doživi v šoli, kot so slabše ocene, pomanjkanje koncentracije ali vedenjske spremembe, niso vedno znak resnih razvojnih motenj. Pogosto gre za normalen del otrokovega razvoja, saj vsak otrok napreduje v svojem tempu in se različno odziva na zahteve šolskega okolja.
Otroški psihologi opažajo, da starši ob prvih znakih težav velikokrat sklepajo na hujše težave, kar lahko vodi do nepotrebnega pritiska na otroka. Pomembno je, da starši skupaj z učitelji in strokovnjaki ocenijo situacijo, spremljajo otrokov napredek ter prepoznajo morebitne vplive zunanjih dejavnikov, kot so stres, težave v družinskem okolju ali pomanjkanje spanja. Pristop, ki temelji na razumevanju in prilagoditvi potrebam posameznega otroka, lahko pomembno pripomore k boljšemu prilagajanju in uspehu v šoli.