Z delovanjem bo začel nacionalni klicni center za pomoč uporabnikom zdravstvenega sistema

Danes ob 12. uri bo z delovanjem začel nacionalni klicni center za pomoč uporabnikom zdravstvenega sistema.

Z delovanjem bo začel nacionalni klicni center za pomoč uporabnikom zdravstvenega sistema

Obratoval bo ob delavnikih med 9. in 16. uro, dosegljiv pa bo na telefonski številki 080 18 01. Klicni center bo med drugim namenjen pomoči ljudem pri iskanju osebnega zdravnika in pri iskanju ambulant za neopredeljene.

Klicni center bo namenjen uporabnikom, ki imajo težave pri klicih v zdravstvene domove, ki ne uspejo pridobiti informacij o naročanju na pregled ali pa informacij o ambulantah za neopredeljene zavarovane osebe, je na novinarski konferenci v torek pojasnila vodja sektorja za krepitev zdravja in preprečevanja odvisnosti na ministrstvu za zdravje Vesna Marinko.

Pomoč bo nudil tudi pri iskanju prostih družinskih zdravnikov, ginekologov, pediatrov in zobozdravnikov, pri čemer si bodo operaterji pomagali s podatki Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije (ZZZS), na voljo pa bodo tudi informacije o delovanju drugih klicnih centrov, denimo glede telefonskih številk, ki nudita pomoč in podporo za uporabnike eZdravja ter pri elektronskem naročanju na zdravstvene storitve.

Cilj vzpostavitve klicnega centra je izboljšanje dostopnosti zdravstvenega sistema, hkrati pa si želijo na ministrstvu po besedah Vesne Marinko zdravstvene izvajalce nekoliko razbremeniti odgovarjanja na nekatera vprašanja.

S pomočjo klicnega centra pa posameznik ne bo mogel denimo naročiti recepta ali e-napotnice, je poudaril minister za zdravje Danijel Bešič Loredan.

Klicni center bo po njegovih besedah od ljudi hkrati zbiral podatke o tem, kam so klicali in kdo se ni javil na telefon, torej na kateri točki sistem ne deluje. "Vse te informacije bomo na ministrstvu zbrali in jih posredovali vsem tistim, ki se po pričevanju prebivalcev na telefone ne oglašajo," je napovedal.

Ob tem je poudaril, da telefonska številka 080 18 01 ne bo nadomestila številke za nujne primere 112.

Ustrezne ponudbe za zagotavljanje klicnega centra sta po besedah ministra oddala dva ponudnika. Najbolj ugodna je bila ponudba Telekoma Slovenije, ki bo za dva meseca dela predvidoma prejel 38.900 evrov.

Telekomove operaterje, ki bodo skupaj bodo pokrivali približno 40 telefonskih linij, so izobrazili predstavniki ministrstva.

Odločitev o pilotnem projektu klicnega centra je sprejela medresorska delovna skupina za zdravstvo, ki bdi nad pripravo zdravstvene reforme in ki jo koordinira premier Robert Golob.

Končni cilj je po vzoru estonskega zavoda za zdravstveno zavarovanje še do poletja vzpostaviti enotni državni klicni center, ki bi deloval pod okriljem ZZZS.

Spletni portal Dobrenavade.si  ustvarja pozitivno družbo ter širi in promovira dobre navade med prebivalstvom.

 

UREDNIŠTVO:
urednistvo@adriainfo.si

OGLAŠEVANJE:
oglasi@adriainfo.si

Publish the Menu module to "offcanvas" position. Here you can publish other modules as well.
Learn More.