Junakom 3. nadstropja donacija več kot 35 tisoč evrov
V dobrodelni akciji Plastenke za Junake, ki se je začela septembra v mescu ozaveščanja o otroškem raku, so za Junake 3. nadstropja skupaj zbrali 35.452 evrov. V akciji sta sodelovali podjetji Lidl Slovenija in Interzero Slovenija, zbranih je bilo več kot 600.000 plastenk, omenjeni podjetji pa sta donirali še pet centov na plastenko.
V treh Lidlovih trgovinah so omogočili prostor za zbiranje odpadnih plastenk, v petih mesecih akcije so rezultati presegli vsa pričakovanja. "Več kot 600.000 plastenk, zbranih za male Junake, priča o tem, da prebivalcev Slovenije ne vodi le globok čut za sočloveka, temveč tudi močna okoljska zavest," so sporočili iz Lidla Slovenije.
Tako so zbrali 19 ton odpadne plastike, ki je bila predana družbi za ravnanje z odpadno embalažo Interzero, ki bo vse zbrane plastenke pravilno reciklirala in ponovno uporabila za nov izdelek.
"Ponosni in hvaležni smo, da smo soustvarjali akcijo, ki je ponovno združila Slovenijo za dober namen, tokrat celo z dvojno koristjo: pomagali smo malim junakom, obenem pa prispevali k zmanjševanju onesnaževanja okolja in k recikliranju embalaže," je dejal generalni direktor Lidla Slovenija Ivan Udiljak.
"V mislih z Junaki in skrbjo za okolje so se organizirali številni posamezniki, skupine in organizacije, ki so prispevale ogromne količine plastenk za male Junake. Znesek, ki smo ga zbrali, je izjemen in ga bomo namenili v sklad za neposredno pomoč družinam otrok, obolelih za rakom," je dejala predsednica društva Junaki 3. nadstropja Urška Kolenc.
"Količina, še bolj pa kakovost zbranih plastenk nas v Interzeru utrjuje v prepričanju, da smo v Sloveniji resnično zavezani odgovornemu ravnanju z odpadki. Znamo in zmoremo jih pravilno odložiti ter tako poskrbeti, da 'nič ne gre v nič'," je dejala direktorica podjetja Interzero Slovenija Darja Figelj.