Obrambno ministrstvo bo vojaške kadre poskušalo pritegniti z resničnostnim šovom

Obrambno ministrstvo v prihodnjih letih pričakuje večji odliv kadra zaradi upokojevanja, zato bo promocija vojaškega poklica med mladimi po njihovi oceni bistvena za zagotavljanje dovolj pripadnikov SV. Na Morsu so potrdili poročanje medijev, da nameravajo poklic promovirati z resničnostnim šovom, za katerega bi namenili skoraj dva milijona evrov.

Obrambno ministrstvo bo vojaške kadre poskušalo pritegniti z resničnostnim šovom

Resničnostni šov bo namenjen mladim oz. tistemu delu državljanov, ki se bodo v prihodnje želeli zaposliti v Slovenski vojski (SV), se pridružiti pogodbeni rezervni sestavi SV ali se odločili za prostovoljno služenje vojaškega roka, so našteli na ministrstvu.

Ministrstvo za obrambo (Mors) bo sredstva za pridobivanja kadra zagotavljalo kljub zmanjšanju proračunskih sredstev za 207 milijonov evrov v finančnih načrtih za leto 2024 in 2025. Pridobivanje kadra namreč ohranjajo med prednostnima projektoma modernizacije in razvoja SV.

N1 je sicer poročal, da bo obrambno ministrstvo snemalo resničnostno dokumentarno serijo Vojak v akciji, ki bo obsegala deset epizod, predvajana pa naj bi bila prihodnjo jesen. "Na koncu zmaga najbolj pripravljen, usposobljen, iznajdljiv, trden in discipliniran vojak," piše v razpisni dokumentaciji za javno naročilo serije. Obrambni minister Marjan Šarec ob tem upa, da bo serija imela enak učinek kot kuharske oddaje. "Gostinstvo je bilo najprej deficitarni poklic, kuharske oddaje pa so vpis na gostinstvo povečale," je pojasnil za N1.

Tekmovalci v seriji se bodo morali naučiti vojaški predpisov, hišnega reda, postrojil, osnovnih postopkov, vojaške hierarhije in temeljnih odnosov v vojaški organizaciji, piše v razpisni dokumentaciji serije. Čakajo jih tudi številne naloge v okviru taktičnih situacij, ko je postavljanje vojaškega tabora, reševanje ranjenca, premagovanje ovir in situacijsko streljanje.

Po poročanju Financ je obrambno ministrstvo na javnem naročilu za serijo dobilo dve ponudbi. Družba Akademija Ris, svetovanje je oddala ponudbo v višini 1.949.403 evrov z DDV, Sme kreativna produkcija in Multimedijske storitve Jan Kok pa ponudbo v višini 777.140 evrov z DDV.

Ministrstvo je cenejšo ponudbo izločilo kot nedopustno, ker s partnerjem nista oddala zahtevanega finančnega zavarovanja za resnost ponudbe, zahtevanih referenčnih potrdil pa tudi dokazila, da se bo serija predvajala na televizijskih programih z nacionalnim dosegom ne.

Za STA so na ministrstvu pojasnili, da bodo javnost o podrobnejših podatkih v zvezi z javnim naročilom, seznanili po pravnomočnosti odločitve 27. oktobra.

"Ob vlaganju v modernizacijo Slovenske vojske in nabavo sodobne sofisticirane vojaške opreme potrebujemo tudi nov mlajši kader, ki bo to opremo v prihodnosti upravljal in hkrati zagotavljal ustrezno pripravljenost Slovenske vojske tako za delovanje v miru kot tudi pri obrambi domovine," so še zapisali v odgovoru za STA.

Spletni portal Dobrenavade.si  ustvarja pozitivno družbo ter širi in promovira dobre navade med prebivalstvom.

 

UREDNIŠTVO:
urednistvo@adriainfo.si

OGLAŠEVANJE:
oglasi@adriainfo.si

Publish the Menu module to "offcanvas" position. Here you can publish other modules as well.
Learn More.