Junaki meseca decembra so dobrodelni kranjski brivci

Junak meseca decembra je ekipa zaposlenih v brivskem salonu Underground Barber, ki so letos izvedli že tretji dobrodelni brivski maraton, oziroma kot so ga poimenovali sami, Šišatlon. Kranjski brivci so neprekinjeno 24 ur strankam urejali frizure in brade, 3700 evrov, zbranih na maratonskem striženju, pa so podarili društvu Junaki iz 3. nadstropja.

Junaki meseca decembra so dobrodelni kranjski brivci

»Ideja za Šišatlonu je prišla čisto spontano, ko je naš sodelavec in glavni pobudnik akcije Vili izrazil željo, da bi si zadal izziv 24-urnega dela. Tako smo se s fanti spomnili, da bi lahko iz tega izvedli neko dobrodelno akcijo. Do sedaj smo to izvedli trikrat in smo si zadali cilj da vsako leto to izvedemo, da postane tradicija in da jo vsako leto nekako nadgradimo,« nam je povedal Blaž Vodopivec, lastnik salona Underground Barber.

Odziv ljudi je močno presegel pričakovanja ekipe gorenjskih brivcev. Njihov dogodek ni odmeval le v bližnji okolici, temveč je pritegnil tudi medijsko pozornost. Med drugim so v njihov salon vstopili tudi novinarji oddaje 24ur, ki so v brivnico privabili ljudi iz cele Slovenije.

Da bi pobuda dosegla še več ljudi, je ekipa podpornikom akcije omogočila, da so lahko Šišatlon spremljali v živo na družbenih omrežjih. Kot je povedal Vodopivec, jim je to dalo še neko dodatno podporo, poleg tega pa je strankam omogočilo, da jih spremljajo, podprejo in donirajo sredstva tudi na daljavo.

Vseh 24 ur maratona je neprekinjeno strigel le pobudnik akcije Vili, ostali pa so oddelali vsak po polovico Šišatlona. »Pravzaprav delamo v dveh izmenah, tako da je treba preživeti "samo" dvanajst ur. Kljub temu je zelo naporno, še zlasti v nočni izmeni, vendar čas hitro mine. Nikoli ne manjka smeha, zanimivih debat, pozitivne energije in ljubezni do našega poklica, kar nam precej olajša delo,« pravi Vodopivec.

Od 27. decembra od 7. ure zjutraj, ko se je akcija začela, do 7. ure zjutraj dan kasneje, ko je iz salona odšla še zadnja stranka, so brivci salona Underground Barber uredili kar 110 pričesk. Pri tem so zbrali 3700 evrov, ki so jih namenili društvu Junaki iz 3. nadstropja, društvo staršev otrok zdravljenih na hemato-onkološkem oddelku. Skupno pa so za dobre namene v treh izvedbah Šišatlona zbrali že več kot devet tisoč evrov.

»Želeli smo, da sredstva ostanejo doma in da pridejo v prave roke, torej tem, ki so pomoči najbolj potrebni. Težko je, ko ljubljena oseba zboli za tako boleznijo, a ne moremo si predstavljati, kako je, ko take usode deležen otrok. Če lahko vsaj enemu polepšamo in/ali podaljšamo življenje, bomo osrečili ne zgolj njega, vendar celotno družbo,« so prepričani v brivskem salonu.
V salonu z veseljem izvedejo ali sodelujejo pri dobrodelnih akcijah, ki drugim omogočajo boljši jutri. Tako so na primer septembra lani dobrodelno strigli na Bledu na košarkarskem spektaklu Luka2Bled, kjer so z zbranimi sredstvi mladim košarkarjem v stiski podarili košarkarske čevlje.

Glede prihodnjih izvedb brivskega maratona pa naši sogovorniki dodajajo: »Akcija je postala tradicija Undergrounda, dokler bo obstajala brivnica bo z njo tudi Šišatlon.«

Spletni portal Dobrenavade.si  ustvarja pozitivno družbo ter širi in promovira dobre navade med prebivalstvom.

 

UREDNIŠTVO:
urednistvo@adriainfo.si

OGLAŠEVANJE:
oglasi@adriainfo.si

Publish the Menu module to "offcanvas" position. Here you can publish other modules as well.
Learn More.